calendar-grid calendar-list course-callendar-hover course-callendarcourse-overview-hover course-overview credit-carde-book-hover e-book facebook-hover facebook iconslightbulb linked-in-hover linked-in online-help-hover online-help pp-thumb-up-02 right-arrow search-hover search select-arrow thumbs-up twitter-hover twitter user

Tilmeld dig Aros Blog ligesom 28.576 andre videbegærlige!

PR-strategi: Find din målgruppe og ram den!

Vil du være virksomhedens PR-ekspert? Så deltag på vores Kursus: PR i praksis.

PR kan være en udfordring. Du skal ramme den rigtige målgruppe via det rigtige medie med den rigtige fortælling om din virksomhed. Her får du fire guidelines til en succesfuld strategi.

1 – Fokuser!

“Marketing for everyone is marketing for no one.” Med andre ord: Skyd ikke med spredehagl. Forstå din målgruppe. Hvem vil du have fat i? Og hvad lægger netop den gruppe mennesker vægt på?

2 – Skab den gode historie

Den skal fange mediernes og målgruppens opmærksomhed. Tænk over, hvordan dit foretagende kan blive ved med at få opmærksomhed i medierne, men skab ikke for mange historier. Så mister de nemlig identitet og effekt.

Bliv en ægte PR-praktiker

Få hele PR pakken og bliv virksomhedens go-to-guy/girl med vores kursus PR i praksis.

Se datoer og tilmeld dig!

3 – Tænk i billeder

Når du udvikler PR-strategier og lægger rammen for historierne, skal du tænke visuelt. Billeder er et effektivt værktøj, der kan give dit PR-arbejde et ansigt, og som hurtigt fremkalder følelser og reaktioner.

4 – Brug mediernes fokus

For hvert medie er der en vinkel og en fortælling. Der er fagblade, dameblade, morgenaviser, det bløde tv-program, specialmedierne etc. Vil du ramme ét medie eller favne bredt?

Tag del i diskussionen

Loading
Hent GRATIS e-bog om kommunikation!

Hent GRATIS e-bog om kommunikation!

Gør som 15.347 andre: Tilmeld dig vores blog, og få gratis vores e-bog "99+1 hemmeligheder om kommunikation"!

Din tilmelding er modtaget. Vi sender e-bogen til dig inden for få minutter.