calendar-grid calendar-list course-callendar-hover course-callendarcourse-overview-hover course-overview credit-carde-book-hover e-book facebook-hover facebook iconslightbulb linked-in-hover linked-in online-help-hover online-help pp-thumb-up-02 right-arrow search-hover search select-arrow thumbs-up twitter-hover twitter user

Tilmeld dig Aros Blog ligesom 28.576 andre videbegærlige!

Tips fra “PR i praksis”: Kom i kontakt med medierne

  • 3808

Lær at fortælle gode historier og budskaber og at udnytte medierne til billig markedsføring på vores Internt kursus: PR i praksis

Kommunikation i medierne handler i høj grad om at finde den rigtige fortælling. Hvad skal dit firma og din kommunikation associeres med? Hvilke værdier og buzzwords vil I fremhæve i jeres PR og markedsføring?

  1. PR uden målgruppe er spildt arbejde → Du skal forstå jeres målgruppe. Hvem vil du have fat i? Og hvad lægger netop den gruppe mennesker vægt på?
  2. Skab den gode historie → Den skal fange mediernes og målgruppens opmærksomhed. Tænk over, hvordan dit foretagende kan blive ved med at få opmærksomhed i medierne, men skab ikke for mange historier. Så mister de nemlig identitet og effekt.
  3. Tænk i billeder → Når du udvikler PR-strategier og lægger rammen for historierne, skal du tænke visuelt. Billeder er et effektivt værktøj, der kan give dit PR-arbejde et ansigt, og som hurtigt fremkalder følelser og reaktioner.
  4. Brug mediernes fokus → For hvert medie er der en vinkel og en fortælling. Der er fagblade, dameblade, morgenaviser, det bløde tv-program, specialmedierne etc. Vil du ramme ét medie eller favne bredt?

Klik her, og se alle vores (cirka 2 mia.) kurser og korte uddannelser!

Her er et lille udsnit af de allermest populære af dem:

Tag del i diskussionen

Loading
Hent GRATIS e-bog om kommunikation!

Hent GRATIS e-bog om kommunikation!

Gør som 15.347 andre: Tilmeld dig vores blog, og få gratis vores e-bog "99+1 hemmeligheder om kommunikation"!

Din tilmelding er modtaget. Vi sender e-bogen til dig inden for få minutter.