Kursus i kundeservice og salg
Arbejder du med salg uden egentlig at være uddannet sælger? Eller er du sælger, og vil du gerne lære teknikker, der booster dit salg? Så kan du her på siden se de forskellige kurser i kundeservice og salg vi tilbyder.
Hvordan laver man et effektivt salg?
Dette spørger mange af vores kursister om, og det er bl.a. noget af det, du kan lære på vores forskellige kurser i salg og kundeservice. Selvom du kan komme langt med et rent salgskursus, hvor der udelukkende er fokus på salgstræning, så kan du ikke komme helt i mål. For at opnå optimalt udbytte, er det vigtigt, at kundeservice og salg går hånd i hånd. Derfor har vores forskellige kurser både fokus på salgstræning samt kundeservice, hvor du lærer at forstå dine kunder.
Hvordan giver man god kundeservice?
Hvis du ikke arbejder med salg, men derimod kun med kundeservice, så har vi selvfølgelig også et kursus i god kundeservice. Her lærer du at takle de forskellige kundetyper, også de lidt mere udfordrende kunder.
Internt kursus i kundeservice og salg
Vores kurser i kundeservice og salg kan også køres som interne kurser, hvis I er flere fra virksomheden, som ønsker at deltage. Der er mange fordele ved et internt kursus, da I får mulighed for at tage udgangspunkt I lige netop de områder, der er mest relevante for jer. Et internt kursus i kundeservice og salg kan dermed skræddersyes til lige netop jeres behov. Ønsker I at høre mere om et internt kursus i kundeservice og salg, er I meget velkomne til at ringe til os på 70 278 279.