calendar-grid calendar-list course-callendar-hover course-callendarcourse-overview-hover course-overview credit-carde-book-hover e-book facebook-hover facebook iconslightbulb linked-in-hover linked-in online-help-hover online-help pp-thumb-up-02 right-arrow search-hover search select-arrow thumbs-up twitter-hover twitter user

Digital Markedsføring

Bliv “Digital Marketing Practitioner” og få nogle af tidens mest værdifulde og efterspurgte kompetencer.

Det får I:

  • Forslag: Fem fulde kursusdage med alt, I skal bruge for at blive virksomhedens førende digitale markedsføringsekspert
  • Et knivskarpt overblik over, hvilke digitale markedsføringsværktøjer I har brug for – og hvordan I bruger dem
  • Alt, I skal vide om content marketing og indhold; lige fra det store strategiske fugleperspektiv til de konkrete, kreative færdigheder
  • En grundig indføring i, hvordan I kan generere og styrke leads gennem digitale kanaler med en “omnichannel”-tilgang
  • Strategiske og praktiske værktøjer til at bruge de sociale medier, særligt Facebook og LinkedIn
  • En totalgennemgang af søgemaskineoptimering af en ledende og prisbelønnet SEO-specialist
  • En nyhedsbrevsstrategi udviklet i samarbejde med en af Danmarks førende eksperter i e-mail marketing
  • Et salgsperspektiv, der omfatter både branding og e-commerce/webshops
  • En markedsføringsplan, som gør jer helt køreklar til at implementere jeres viden i hverdagen
  • Et diplom på, at I er uddannet “Digital Marketing Practitioner”, og derfor besidder nogle af tidens mest værdifulde og efterspurgte kompetencer

DERUDOVER FÅR I:

  • Fuld forplejning alle dage
  • Undervisningsmateriale med slides, øvelser, guides, artikler, e-bøger, etc.
  • Miniguide om god læring

Tag et soloforløb i "Digital Markedsføring" ligesom medarbejde fra:

97,9 %

af deltagerne mener, at underviseren var meget god/god til at tilpasse indhold og undervisning til dem.

Pris

Kontakt os og få et tilbud

Priserne er eksklusive moms. Med i prisen får du bl.a. en miniguide om god læring, undervisningsmateriale og fuld forplejning under uddannelsen. Betaling en uge før uddannelsesstart.

Hvem bør deltage på denne uddannelse?

Uddannelsen er for jer, der skal arbejde med digital markedsføring.

Hvis et eller flere af disse punkter er gældende for jer, så vil vi anbefale jer Digital Markedsføring:

  • I skal arbejde med digital markedsføring og vil uddybe jeres viden i specialistområder eller udbrede jeres viden som generalist
  • I arbejder allerede med traditionel markedsføring, men ønsker digital leveringsdygtighed
  • I sidder i en lille kommunikationsafdeling eller i en mindre virksomhed uden en dedikeret kommunikationsafdeling
  • I er selvstændige, og I har derfor et fuldt eller stort ansvar for at håndtere den digitale markedsføring selv
  • I sidder i en position, hvor I har behov for at styre outsourcing af jeres markedsføring
  • I er ledige og vil gerne have papir på, at I efter uddannelsen besidder nogle af tidens mest værdifulde og efterspurgte kompetencer

Det der “internet” er vist kommet for at blive

Digital markedsføring er ikke længere noget valgfrit. Hvis I vil have en jordisk chance for at præstere som virksomhed, er en statisk hjemmeside og en inaktiv Facebookprofil ikke godt nok. Det er lige meget, om det er en lille enkeltmandsvirksomhed eller et multinationalt konglomerat: Digital markedsføring er et strategisk nøgleparameter. Og hvis I vil gøre jer værdifulde som medarbejdere, er det ikke nok med et primitivt brugerkendskab eller analog ekspertise.

På Digital Markedsføring lærer I nogle af vor tids mest værdifulde og efterspurgte kompetencer. Og effekten vil hurtigt kunne mærkes. Både for jeres virksomhed. Og for jeres karrierer. 

Vi giver dig GRATIS adgang til ”Din læringsbank”!

Som deltager på vores uddannelse i digital markedsføring får I automatisk adgang til vores læringsunivers ”Din læringsbank”.

Vi har fyldt læringsbanken med de vigtigste pointer fra kurset – og også en nøje udvalgt samling ekstramateriale. Det er fra os til jer, så I kan holde jer skarpe længe efter uddannelsen!

I får alle de konkrete værktøjer – og lærer at bruge dem

Her er en gåde: Ved I, hvad der er det bedste sted at gemme et lig? … Side 2 på Google!
Google er Danmarks mest besøgte hjemmeside, og over 95 % af trafikken, som de sender videre, kommer fra side 1. Hvis I vil have succes, er det derfor kritisk, at I lærer at lave søgemaskineoptimering (SEO) og annoncering (SEM), så jeres hjemmeside kan komme på side 1. Derfor har vi hentet en underviser ind på kurset, som er en af landets førende SEO-eksperter!

Men digital markedsføring er meget mere end SEO. Derfor kommer vi hele vejen rundt om alt det, I skal kunne for at få succes med digital markedsføring:

  • I lærer at planlægge, udvikle og udsende indhold.
  • I får det store strategiske fugleperspektiv og tilegner jer de konkrete, kreative færdigheder
  • I lærer at generere, styrke og konvertere leads hele vejen gennem jeres virksomheds markedsføringsunivers
  • I lærer at bruge de sociale medier professionelt, særligt Facebook og LinkedIn
  • I lærer, hvordan I skriver nyhedsbreve, der bliver åbnet og læst; hvordan I kan bruge nyhedsbreve til både at sælge og til at styrke jeres brand, og hvordan I kan effektivisere markedsføringen med automatisering
  • I får i samarbejde med vores eksperter udviklet en markedsføringsplan, så I er helt køreklar, når I kommer tilbage på arbejdet eller ind i et nyt job

Vores forslag til fem tætpakkede kursusdage

Dag 1: Det totale overblik over digital markedsføring:

  • Indledende strategi
  • Målgruppeanalyse
  • Overblik over jeres digitale økosystem
  • Jeres brugeres user journeys
  • Sociale medier – Sådan bruger I Facebook, LinkedIn m.m. til noget, der rent faktisk virker og giver målbare resultater

Dag 2-3: Content marketing – Strategi, produktion og udsendelse

  • Sådan skriver I gode webtekster
  • Blogging
  • Lead-generering
  • Alt I skal vide om nyhedsbreve, herunder strategisk planlægning, tekstforfatning, automatisering og analyse
  • Udvikling af en fuld content/email-marketing-strategi i samarbejde med en af landets førende eksperter i content- og email marketing

Dag 4: SEO og annoncering

  • SEO – Sådan kommer I på side 1 i Google
  • Optimering
  • Analytics
  • Opsætning af mål og KPI’er m.m. for SEO
  • Udvikling af SEO-strategi med prisbelønnet SEO-specialist

Dag 5: Marketingplan og implementering

  • Opsætning af mål og KPI’er for den samlede markedsføringsstrategi
  • Branding og salg
  • E-commerce
  • Udarbejdelse af marketingplan
  • Interaktiv feedback
  • Opsamling

 

Det var et rigtig godt kursus, som jeg håber vil få stor betydning. Der var gode muligheder for at gå i dybden med de enkelte projekter. Begge undervisere var gode til at inkorporere vores input i deres undervisning, så kurset blev tilpasset netop de projekter, de forskellige deltagere sad med.

Rasmus Møldrup Lorentzen - Dansk Atletik Forbund

Det var et rigtig interessant kursus, og jeg har fået mange ting med hjem. Jeg vil blande mig endnu mere i skolens markedsføring nu.

Anni Trier - Business College Syd

Hvem havde troet, at man kan lære så meget og så samtidigt have det sjovt på samme tid? Dette er ikke mit første kursus hos AROS, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at mit næste kursus også bliver hos dem!

Pernille Andersen - Nordicom

Kvaliteten var helt i top! Der var en rigtig god blanding af teori og praksis, hvor det specielt var brugbart, at vi fik lov at arbejde med baggrund i vores egne virksomheder. Jeg har fået en masse nye værktøjer med hjem og fået overblik over, hvilke der vil være til gavn for netop mit arbejde i fremtiden, og hvilke jeg skal styre udenom.

Britt Larsen - Schroders

Det var et meget lærerigt kursus, hvor underviseren var rigtig god til at tilpasse niveauet efter vores behov. Jeg har fået nogle bedre vaner med hjem, der vil gøre det lettere at udføre den digitale markedsføring i vores virksomhed.

Lisbeth Nyhuus - AVN Teknik A/S

Dit udbytte

  • I kommer til at besidde nogle af tidens mest værdifulde og efterspurgte kompetencer, som er afgørende allerede i dag - og kun bliver endnu vigtigere i de næste årtier. Der kan ikke være tvivl om, at den digitale virkelighed er kommet for at blive, og med denne uddannelse rider I forrest på bølgen.

  • I får ikke kun evnen til at planlægge og overskue en (digital) markedsføringsstrategi - I får også de konkrete færdigheder, der skal til for at udføre den. I kan derfor indtræde både i en strategisk position eller som udvikler af indhold - eller som bindeled mellem disse.

  • I kommer hele vejen rundt. Vi sørger for, at der er få deltagere på uddannelsen, og at indholdet tilpasses hver enkelt deltager. I får derfor både arbejdet i bredden for at få overblikket og i dybden med de konkrete færdigheder, I får mest brug for.

Din arbejdsgivers udbytte

  • Jeres markedsføring bliver markant effektiviseret og optimeret. Jeres medarbejder kommer tilbage med konkrete løsninger fra sparring med eksperterne, en køreplan til at løse udfordringer fremadrettet, og færdighederne til selv at levere de løsninger.

  • Den digitale sfære er i rivende udvikling. I forhold til markedsføring har den allerede overhalet den analoge. Det er derfor af kritisk betydning, at jeres medarbejdere besidder de nødvendige kompetencer til at løse fremtidens - og nutidens - vigtigste kommunikationsudfordringer.

  • Mange uddannelser og kurser i digital markedsføring lægger vægt på enten det strategiske eller det praktiske. Vores undervisere ved fra praktisk erfaring, at de mest værdifulde medarbejdere er dem, der kan begge dele: Dem der både kan lægge en strategi, producere indhold og bygge bro mellem virksomhedens specialister.

Uddannelsens undervisere tager hånd om jeres læring!

For os handler alting om, at I får en positiv forandring ud af uddannelsen! Derfor spørger vi ind til jeres forudsætninger og behov før uddannelsesstart. Efter uddannelsen sørger underviserne for, at I let kan bruge jeres nye redskaber og jeres nye viden der, hvor I er.

Med markedsføringsplanen sørger vi for, at I er helt køreklar, når I kommer tilbage på arbejde.

Tilmeld jer uddannelsen, og få en gratis miniguide!

Når I tilmelder jer denne uddannelse, sender vi jer vores lille miniguide ”Få større udbytte af dine uddannelser”. Med guiden får I enkle tips til, hvordan I får størst muligt udbytte af denne uddannelse – og af alle jeres fremtidige kurser/ uddannelser.

Skal vi skræddersy et kursus til jer?

Vi afholder hver dag skræddersyede kurser og uddannelser ude hos kunderne. Og vi vil også rigtig gerne hjælpe jer! Tag en snak med os på tlf. 70 278 279 eller skriv til uddannelseschef Anders Rosenlund på anders@arosbusinessacademy.dk. Så får I et uforpligtende kursusoplæg inkl. priser og praktisk info.

Emil

Emil har i en årrække arbejdet intensivt med content marketing, e-mail markedsføring og strategisk kommunikationsrådgivning for både B2B, B2C og G2C-kunder.

I sit arbejde som tekstforfatter for forskellige virksomheder og bureauer har han bred erfaring med tekstproduktion og kampagnemanagement med hjemmesider og nyhedsbreve som primære medier.

Emil er uddannet cand.mag. i retorik og har derigennem et ekstraordinært skarpt blik for den modtagerorienterede kommunikation.

Fuld profil

Nikolaj

Nikolaj er ekspert i onsite optimering og webtekster og har arbejdet indgående med søgemaskineoptimering i mange år. Nikolaj er uddannet cand. IT E-business, og han er Head of SEO and Owned Media i den danske afdeling i verdens ledende globale marketingselskab. Han er desuden vinder af SEM Awards i både 2012 og 2015 samt Qualified Individual i Google Analytics og Adwords.

Fuld profil

Få et tilbud!

Ring til os på 70 278 279, eller skriv til info@arosbusinessacademy.dk.
Så finder vi sammen ud af, hvad der vil være det bedste for jer.

Kursuskategorier

Loading