calendar-grid calendar-list course-callendar-hover course-callendarcourse-overview-hover course-overview credit-carde-book-hover e-book facebook-hover facebook iconslightbulb linked-in-hover linked-in online-help-hover online-help pp-thumb-up-02 right-arrow search-hover search select-arrow thumbs-up twitter-hover twitter user

Temadag: 360 graders brandtjek

En inspirerende workshop, der udvikler jeres brand.

Workshoppen giver jer

  • et værdifuldt overblik over jeres brand
  • en omfattende analyse af virksomhedens brand
  • et stærkere og mere entydigt image
  • en update på jeres målgruppers adfærd
  • forslag til at optimere synergieffekterne for jeres brand
  • større salg og højere loyalitet
97,9 %

af deltagerne mener, at underviseren var meget god/god til at tilpasse indhold og undervisning til dem.

Pris

Kontakt os og få et tilbud

Vi udarbejder gerne et oplæg og en pris til jer. Med i prisen indgår også et e-kursus om god læring og undervisningsmateriale.

Kursets målgruppe

  • Alle, der arbejder med branding og marketing
  • HR-afdelinger og HR-chefer
  • Kommunikationsafdelinger
  • Vigtige brand-bærere som salgsafdelinger, kundeservice og ledere
  • Alle virksomheder, der ønsker at optimere deres brand
  • Kommuner eller offentlige myndigheder, der vil stå stærkere i borgernes bevidsthed

Bliv opmærksom på jeres brands fulde værdi

Omfatter jeres branding-arbejde kun de få indviede? Så er der stor risiko for, at den fulde værdi af jeres indsats ikke høstes. Et brand skal bæres af medarbejderne fra alle afdelinger og i samarbejde med ledelsen. Kun ved bredt samarbejde kan I opnå de bedste resultater! Det er samtidig vigtigt hele tiden at være opdateret på målgrupperne og deres adfærd. Denne workshop giver jer overblikket over de relevante målgrupper, så I får muligheden for at skabe tydelige resultater på bundlinjen.

Kig indad og stå stærkere

En gang imellem er det nødvendigt at stoppe op og kigge indad. Denne workshop vil give jer et kritisk blik på jeres brand, og den indsats I gør for at forstærke jeres brand. For at kunne skabe synergier og opnå fuld effekt af de investerede ressourcer er det essentielt, at brandet er entydigt og klart kommunikeret på samtlige platforme, og at I er bevidste om, hvor meget hele virksomheden kan bidrage til at styrke jeres brand.

Temadagens underviser tager hånd om jeres læring!

For os handler alting om, at I får en positiv forandring ud af denne temadag! Derfor spørger vi ind til jeres forudsætninger og behov før start. Efter temadagen sørger underviseren for, at I let kan bruge dine nye redskaber og jeres nye viden der, hvor I er.

Tilmeld jer temadagen, og få en gratis miniguide!

Når I tilmelder jer denne temadag, sender vi jer vores lille miniguide ”Få større udbytte af dine kurser”. Med guiden får I enkle tips til, hvordan I får størst muligt udbytte af dette kursus – og af alle jeres fremtidige kurser.

Jeres temadag bliver, præcis som I vil have den

Workshoppen er ikke generisk, men omhandler præcis den virksomhed, der ønsker den. Workshoppen kan planlægges til et seks timers seminar med god tid til refleksion, learning lab og planlægning. Har I ikke mulighed for en længere workshop, kan I også få et inspirerende foredrag, hvor I vil komme helt tæt på jeres brand.

Helle Katrine

Katrine har et indgående kendskab til brands og branding strategier. Hun har i mange år arbejdet som kommunikationsrådgiver i private virksomheder og organisationer, og hun har i en årrække været seniorkonsulent i kommunikationsbureauet Operate. Katrine har desuden trænet medarbejdere i kommuner, ledere, politikere og topchefer i en lang række danske og internationale virksomheder i PR, pressearbejde, medietræning, krisestyring og kommunikation.

Fuld profil

Deltagerantal

Det er helt op til jer, hvor mange I vil deltage. Uanset om I vil være 5 eller 500 bliver temadagen formet efter deltagerne, så alle får noget ud af det.

Kursuskategorier

Loading