calendar-grid calendar-list course-callendar-hover course-callendarcourse-overview-hover course-overview credit-carde-book-hover e-book facebook-hover facebook iconslightbulb linked-in-hover linked-in online-help-hover online-help pp-thumb-up-02 right-arrow search-hover search select-arrow thumbs-up twitter-hover twitter user

Kursus: Succesfuld indvendingsbehandling

Lær at behandle selv de sværeste indvendinger effektivt og sælg til alle potentielle kunder.

Det lærer I blandt andet på dette kursus

  • at behandle selv de vanskeligste indveninger
  • at håndtere de hårdeste kunder
  • hvordan I gør et nej til starten på en frugtbar samtale
  • nye slagsteknikker, der let passer ind i jeres nuværende sælgerstil
  • nye tilgange til salgsdialog, der forbedrer hitraten, størrelsen og antallet af jeres salg
97,9 %

af deltagerne mener, at underviseren var meget god/god til at tilpasse indhold og undervisning til dem.

Pris

Kontakt os og få et tilbud

Kurset vil blive skræddersyet efter jeres behov og tilpasset efter, hvor mange I ønsker at deltage.

Hvem bør deltage på dette kursus?

Dette kursus er til alle sælgere, der ønsker at blive endnu skarpere i deres dialog og opnå både flere og større salg. Kurset er især henvendt til sælgere, der har fået nye kundegrupper med andre adfærdsmønstre og derfor har brug for at udvikle deres salgsteknik.

Gør nej til ja

I løbet af kurset vil I forbedre jeres indvendingsbehandling og jeres argumentationsteknik. I vil dermed få styr på vanskelige samtaler med både eksisterende og potentielle kunder. Efter kurset vil et nej ikke længere være afslutningen på en samtale, men derimod begyndelsen på en forhandling. Kurset lærer jer at forstå de følelsesmæssige reaktioner, der opstår i en salgssamtale, sådan at I kan kontrollere dem til jeres egen fordel.

I bliver trænet til flere og større salg

Efter kurset vil I opleve en bedre hitrate samt flere og større salg. De teknikker, I lærer, er nemme at implementere i jeres nuværende sælgerstil, og I kan tage dem i brug lige efter kursets afslutning. En del af kurset er gruppeøvelser, hvor I bliver trænet i at bruge teknikkerne og får feed back fra både underviseren og de andre deltagere. I kan også vælge at blive optaget og på video og selv se jeres egen performance!

Dit udbytte

  • Du vil efter kurset kunne håndtere de kunder, som dine kollegaer må opgive at sælge til. Hvor andre må sige: "Jeg prøver igen en anden gang" til kunden, så siger du: "Tak for handlen".

  • Din hitrate vil blive forøget væsentligt, så I tjener flere penge, og du får flere succesoplevelser, som du kan køre videre på.

  • Din oplevelse af at tale med kunder bliver bedre, fordi du kan behandle deres indveninger på en behagelig og konstruktiv måde, som skaber købelyst og positive følelser.

Din arbejdsgivers udbytte

  • Du får en større værdi for din virksomhed, fordi du laver flere og større salg.

  • Du skaber en bedre relation til virksomhedens kunder, fordi du kan behandle deres indvendinger på en måde, hvor de ikke føler sig generet.

  • Du lærer teknikker, som kan både inspirere og motivere dine kollegaer til at behandle indvendinger mere konstruktivt, og dermed skaber du større værdi for alle virksomhedens medarbejdere.

Kursets underviser tager hånd om jeres læring!

For os handler alting om, at I får en positiv forandring ud af dette kursus! Derfor spørger vi ind til jeres forudsætninger og behov før kursusstart. Efter kurset sørger underviserne for, at I let kan bruge jeres nye redskaber og jeres nye viden der, hvor I er.

Tilmeld jer kurset, og få en gratis miniguide!

Når I tilmelder jer dette kursus, sender vi jer vores lille miniguide ”Få større udbytte af dine kurser”. Med guiden får I enkle tips til, hvordan I får størst muligt udbytte af dette kursus – og af alle jeres fremtidige kurser.

Signe

Signe har over 10 års erfaring inden for salgsledelse, hvor store virksomheder som blandt andre Eniro og EasyPark har nydt godt af hendes ekspertise.

Udover erfaring som salgsleder har hun erfaring med både telemarketing, løsningssalg, kundeservice og forhandling, og hun har derfor selv et indgående kendskab til de situationer, som hun underviser i.

Signe kører aldrig på rutinen, men tager altid udgangspunkt i den enkeltes mind-set eller virksomhedens værdier. Hun er i særdeleshed god til at give effektive værktøjer i situationer, hvor den gamle salgsteknik ikke længere fungerer. De værktøjer, som bliver anvendt på kurset, har vundet flere priser i Danmarks bedste kundeservice. Signes ekspertise i telemarketing bliver også udnyttet på DR1, hvor hun rådgiver om telemarketing, psykologiske virkemidler og forretningsetik.

Fuld profil

Ring til os på 70 278 279, eller skriv til info@arosbusinessacademy.dk.
Så finder vi sammen ud af, hvad der vil være det bedste for jer.

Kursuskategorier

Loading