Som ingen anden marketinguddannelse
Før vores marketinguddannelse så dagens lys, kunne man som ambitiøs og passioneret marketingmedarbejder gå to veje for at styrke sin viden og færdigheder inden for markedsføring: Man kunne vælge helt korte kurser om specifikke emner. Eller man kunne vælge en bredere akademiuddannelse eller diplomuddannelse, men over 1-2 år. “Mini MBA i Marketing Management” placerer sig midt imellem disse muligheder: Den behandler marketingfeltet bredt og giver dig det, du skal vide for at styrke dit marketingarbejde, men på blot 6 måneder, hvor du har tid til at passe dit almindelige arbejde samtidig.
Kom et spadestik dybere i dit arbejde med marketing!
Hverdagen i en marketingafdeling er ofte præget af skarpe deadlines og eksekvering af nye kampagner, og der er sjældent tid og plads til at stoppe op og gå i helikopterperspektiv på marketingarbejdet. “Mini MBA i Marketing Management” giver dig mulighed for at gå et spadestik dybere i dit arbejde med marketing. Du præsenteres for en masse ny teori. Du får indblik i, hvad andre gør. Du får andres blik på det, du selv gør. Og vi støtter dig i at bruge al din nye viden og dine nye perspektiver på at styrke jeres marketingstrategier og marketingkampagner.

Undervisning, studiegrupper, pensum og eksamen – sådan er uddannelsen opbygget!
“Mini MBA i Marketing Management” er bygget op over 6 moduler med i alt 6 undervisningsdage. Udover undervisningsdagene mødes du med en studiegruppe fem gange under forløbet og arbejder i studiegruppen videre med, hvordan du kan integrere dét, du har lært på det foregående modul, i din egen praksis. Der er desuden cirka 1.800 siders læsning, du skal omkring gennem de fseks måneder, uddannelsen strækker sig over. Marketinguddannelsen afsluttes med en kort skriftlig eksamen (6 sider), der tager udgangpunkt i din egen praksis.