Tips fra “Digital Markedsføring”: Succes på de sociale medier
Glem alt om traditionel markedsføring på vores korte uddannelse i Digital Markedsføring
Facebook og andre sociale medier kan være gode kommunikationskanaler for dig, din virksomhed eller din organisation. Brug online opdateringer til at styrke dit brand og husk, at dine læsere skal kunne relatere til det, du poster.
- Hvorfor skal vi følge netop dig? → Kan du ikke svare på det selv, vil folk heller ikke ”synes godt om” dig eller dit indhold. Derfor skal du have en gennemarbejdet hensigtserklæring.
- Lille spejl på skærmen der → Vil du ramme læserne, må du være præcis og personlig. Læserne vil gerne spejle sig i det, du har at sige. Så hvem skriver du til?
- Hvad er det værd? → Facebook rummer uendelige mængder af information, men kun en brøkdel løber med opmærksomheden. Vis kort og præcist, hvorfor dit budskab er relevant og værdifuldt for læserne.
- Afslut med en bydeform og foreslå, hvad næste mulighed er → Eksempelvis: “Hvis du vil vide mere, så bestil et kursus.”
Du kan også klikke her, og se alle vores (cirka 2 mia.) kurser og korte uddannelser!
Her er et lille udsnit af de allermest populære af dem:
- Mini MBA i Sustainability Management (6 måneder)
- Mødeledelse og facilitering (2 dage)
- Assertiv kommunikation (2 dage)
- Aros Mini MBA – Lederuddannelse (6 måneder)
- At lede andre uden at være chef (3 dage)
- MasterClass i Psykologi (6 måneder)
- Nudging og adfærdsdesign (2 dage)
- Aros Proceslederuddannelse (6 dage)
- Kursus i konflikthåndtering (2 dage)
- Præsentationsteknik med gennemslagskraft (2 dage)
- Aros Projektlederuddanelse (IPMA) (12 dage)
- Den Intensive Projektlederuddannelse (6 dage)