calendar-grid calendar-list course-callendar-hover course-callendarcourse-overview-hover course-overview credit-carde-book-hover e-book facebook-hover facebook iconslightbulb linked-in-hover linked-in online-help-hover online-help pp-thumb-up-02 right-arrow search-hover search select-arrow thumbs-up twitter-hover twitter user

Tilmeld dig Aros Blog ligesom 28.576 andre videbegærlige!

Hvad vil dine kunder have?

Lær endnu mere om, hvad dine kunder vil have på vores Kursus i god kundeservice.

Alle mennesker er forskellige, og alle kunder har forskellige behov. Derfor skal du som servicemedarbejder selvfølgelig tage højde for den enkeltes behov, som de kommer. Alligevel er der tre universelle tricks, som vil få dig rigtig langt med dine kunder. Og så er det faktisk lige meget, om du arbejder med telefonabonnementer, motionsudstyr eller noget helt tredje. Er du klar? Her kommer de!

Lyt, forstå og præstér!

Først og fremmest vil din kunde gerne høres. Ja, han har et problem, der skal løses, men i første omgang handler det om at blive hørt.  Måske har han nogle frustrationer omkring produktet, han lige har brug for at lufte, før han er klar til at lytte. Hvis du afbryder ham, signalerer du, at du ikke anerkender hans frustration. Så lad ham tale ud. Også selvom du allerede ved, hvad der er galt.

Kan din kundeservice blive endnu bedre?

På vores kursus kompetent og personlig kundeservice lærer du at skabe en personlig kommunikation, og du lærer, hvordan du taler til de fire klassiske typer inden for kommunkationsadfærd.

Se datoer og tilmeld dig her

Når din kunde har talt ud, er det din tur. Nu skal du vise, at du har lyttet. Din kunde vil gerne vide, at han bliver forstået. Og ikke kun på et sprogligt niveau. Vis ham, at du forstår hans frustration. Giv udtryk for, at du er ked af det besvær, det volder ham, og at du er lige så interesseret i at få løst det, som han er. På den måde ved kunden, at du har forstået situationen, og at du er på hans hold.

Sidst, men ikke mindst: Gør en indsats. Din kunde vil gerne føle sig vigtig. Han har ringet ind efter hjælp og har brug for at føle, at der bliver taget hånd om hans problem. Så vis ham, at han er din topprioritet. Og selvom du måske ikke altid er i stand til at løse problemet eller imødegå hans krav, så er følelsen af at du har gjort en indsats guld værd for kunden.

Tag del i diskussionen

Loading
Hent GRATIS e-bog om kommunikation!

Hent GRATIS e-bog om kommunikation!

Gør som 15.347 andre: Tilmeld dig vores blog, og få gratis vores e-bog "99+1 hemmeligheder om kommunikation"!

Din tilmelding er modtaget. Vi sender e-bogen til dig inden for få minutter.