Bliv opmærksom på jeres brands fulde værdi
Omfatter jeres branding-arbejde kun de få indviede? Så er der stor risiko for, at den fulde værdi af jeres indsats ikke høstes. Et brand skal bæres af medarbejderne fra alle afdelinger og i samarbejde med ledelsen. Kun ved bredt samarbejde kan I opnå de bedste resultater! Det er samtidig vigtigt hele tiden at være opdateret på målgrupperne og deres adfærd. Denne workshop giver jer overblikket over de relevante målgrupper, så I får muligheden for at skabe tydelige resultater på bundlinjen.
Kig indad og stå stærkere
En gang imellem er det nødvendigt at stoppe op og kigge indad. Denne workshop vil give jer et kritisk blik på jeres brand, og den indsats I gør for at forstærke jeres brand. For at kunne skabe synergier og opnå fuld effekt af de investerede ressourcer er det essentielt, at brandet er entydigt og klart kommunikeret på samtlige platforme, og at I er bevidste om, hvor meget hele virksomheden kan bidrage til at styrke jeres brand.
Temadagens underviser tager hånd om jeres læring!
For os handler alting om, at I får en positiv forandring ud af denne temadag! Derfor spørger vi ind til jeres forudsætninger og behov før start. Efter temadagen sørger underviseren for, at I let kan bruge dine nye redskaber og jeres nye viden der, hvor I er.
Tilmeld jer temadagen, og få en gratis miniguide!
Når I tilmelder jer denne temadag, sender vi jer vores lille miniguide ”Få større udbytte af dine kurser”. Med guiden får I enkle tips til, hvordan I får størst muligt udbytte af dette kursus – og af alle jeres fremtidige kurser.
Jeres temadag bliver, præcis som I vil have den
Workshoppen er ikke generisk, men omhandler præcis den virksomhed, der ønsker den. Workshoppen kan planlægges til et seks timers seminar med god tid til refleksion, learning lab og planlægning. Har I ikke mulighed for en længere workshop, kan I også få et inspirerende foredrag, hvor I vil komme helt tæt på jeres brand.
Vi er 6-dobbelt Gazelle-vinder
En gazelle kan opnå en hastighed på 100 km/t, når den piler hen over Afrikas savanner. Når vi hos Aros Business Academy går ud til kaffemaskinen om morgen, kommer vi sjældent over 8 km/t, og vi træffes sjældent mere eksotiske steder end København og Aarhus. Alligevel er der ifølge Dagbladet Børsen en gazelle gemt i os.