Hvor mange medarbejdere drejer det sig om?
Vi har en tommelfingerregel:
Færre end 20 medarbejdere: Det kan være en fordel for jer, at vi opretter en partneraftale, så I løbende kan sende medarbejdere på vores uddannelse Mini MBA i Sustainability Management til en god pris med fuld fleksibilitet på startdatoer. I behøver således ikke at sætte alle på det samme hold, men kan sende drypvis. Og jeres medarbejdere vil få en masse input fra medstuderende fra helt andre brancher og professioner.
Flere end 20 medarbejdere: Det kan være en fordel for jer, at vi designer en uddannelse specifikt til jer og afholder den hos jer. Denne løsning giver jer bedre mulighed for tilpasning til jeres medarbejderes specifikke behov og arbejdssituation.
Men der er ingen regler uden undtagelser. Derfor …
Tag fat i os for en indledende snak
Hvis I overvejer at efteruddanne medarbejderne inden for bæredygtighed, så grib ud efter vores kundechef Christel på tlf . 3175 2054 eller christel@arosbusinessacademy.dk.
Vi står for alt det praktiske, når uddannelsen kører
Når vi har den endelig plan klar, tager vi helt over. Vi sørger således for mailflow til deltagerne, indkøb af pensum, oprettelse af studiegrupper, booking af undervisere, udsendelse og indsamling af spørgeskemaer, evalueringer, evt. print af materiale, øvelser mellem undervisningsdagene, uddannelsesbeviser og meget mere.
På den måde kan I bruge jeres tid på det, I er bedst til, og som skaber mest værdi for jeres arbejdsplads.
Vi tager hånd om jeres læring!
For os handler alting om, at jeres medarbejdere får en positiv forandring ud af denne uddannelse! Derfor lægger vi en grundig plan for uddannelsen sammen med jer og dykker godt ind i jeres særlige situation og behov som arbejdsplads. Vi spørger desuden ind til deltagernes specifikke forudsætninger og behov før kursusstart. Og vi sørger for, at de efter kurset let kan bruge deres nye redskaber, kompetencer og viden der, hvor de er – så de nemt kan skabe endnu større værdi for arbejdspladsen.