calendar-grid calendar-list course-callendar-hover course-callendarcourse-overview-hover course-overview credit-carde-book-hover e-book facebook-hover facebook iconslightbulb linked-in-hover linked-in online-help-hover online-help pp-thumb-up-02 right-arrow search-hover search select-arrow thumbs-up twitter-hover twitter user

Kursus: Salgstræning for ikke-sælgere

Lær at håndtere kunderelationer med stor sikkerhed og professionel præcision.

Du lærer at

  • udvikle din egen salgsstil
  • tage kontakt til kunden
  • håndtere kundernes indvendinger
  • målrette dit salg efter kundens behov
  • lave mersalg
  • træde i karakter som sælger
  • skabe en målrettet og behaglig samtale
  • håndtere besværlige kunder og samtaler
  • skabe profitable og holdbare kunderelationer
  • planlægge dit salg og mål.
97,9 %

af vores kursister mener, at underviseren var meget god/god til at tilpasse indhold og undervisning til dem.

Tilmeld dig kurset

8. - 9. april kl. 9.00-16.00 Tilmeld
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus
15. - 16. maj kl. 9.00-16.00 Tilmeld
Aros Konference, København
Se flere datoer
7.500 kr. ekskl. moms
Kurset kan også holdes hos jer – se mere her

Hvem bør deltage på dette kursus?

Vores kursus er for dig, der arbejder uden for salgsafdelingen, men stadig er i direkte kontakt med kunderne. Det er for dig, der stræber efter at optimere dine kunders køb og tilfredshed. Og for dig der ikke længere har lyst til at halte bagefter, når det kommer til vigtige salgsteknikker.

Salg kan virke skræmmende (men er det ikke)

Det er vigtigt, at du har modet til at sælge. For mange kan det virke skræmmende, at skulle henvende sig til en kunde. På vores kursus i salgstræning for ikke-sælgere får du de grundlæggende teknikker, der giver dig den sikkerhed, du har brug for. Du lærer at åbne samtalen og skabe kontakt til kunden, så du kan komme godt fra start med dit salg.

Lær at spotte kundens behov

Med kurset i salgstræning får du værktøjerne til at indgå i en behagelig og optimal dialog med kunden. For når først du mestrer samtalen, kommer salget naturligt. Du lærer at identificere og forstå kundens behov, så du kan målrette dit salg efter den enkelte kunde og samtidig yde god kundeservice. Efter kurset vil du med din nye viden være i stand til at opbygge stærke profitbare kunderelationer – til fordel for både kunden, dig selv og din arbejdsgiver.

Underviseren har fokus på dig og dit potentiale!

På vores kursus ved underviseren, at det er dig og dit potentiale, der er i fokus. Mennesker har forskellige udfordringer, og der findes ingen færdig formel for salg. Derfor vil underviseren altid have dit niveau i øjenhøjde. Inden kursets start vil du blive spurgt ind til dine behov og forudsætninger, så du får en målrettet undervisning.

Du bliver trænet fra start!

Allerede på kurset bliver dine nye evner sat på prøve. På vores kursus vil du indgå i gruppetræning, hvor du lærer at anvende dine nye egenskaber, og hvor du automatisk udvider din værktøjskasse. Du vil løbende modtage konstruktiv kritik fra dine medkursister og ikke mindst feedback fra din underviser. Alle hjælper hinanden med at blive klogere.

Du får en ny værktøjskasse med hjem

Kurset har en praktisk tilgang og veksler mellem undervisning og træning. Efter kurset vil du komme hjem med en udvidet værktøjskasse, så du kan føre dine nye færdigheder ud i livet. Sammen laver vi en personlig handlingsplan, som du kan tage med hjem og bruge til gavn for hele virksomheden.

Supergodt og lærerigt kursus. Underviseren var rigtig god til at forklare tingene, og hun var især dygtig til at give konstruktiv feedback.

Lars Egelund Mathes - Velux

Kurset var simpelthen bare skidegodt!

Mette Rank - Happyhelp.ApS

Virkelig godt struktureret kursus - med en god kombination af værktøjer, øvelser og dialog.

Stine Guldbæk - FÆNGSLET

Dit udbytte

  • Du bliver meget mere tryg, når du skal omgås kunderelationer. Dette vil give dig en større sikkerhed og en lettere arbejdsdag.

  • Du lærer at arbejde aktivt med salgsteknikker, og hvordan du konkret skal implementere dem i din arbejdsdag.

  • Du bliver mere effektiv, fordi du nu har modtaget den bedste salgstræning for ikke-sælgere. Det er slut med forvirrende samtaler og ukonkrete salgsudvekslinger, der forsinker din arbejdsdag.

Din arbejdsgivers udbytte

  • Du bliver i stand til at koble dine salgsevner med de egenskaber, du i forvejen besidder. Dette betyder, at det bliver lettere for virksomheden at skabe mersalg, netop fordi du forstår flere aspekter af processen.

  • Du har nu fået meget større sikkerhed ind i din arbejdsdag til stor gavn for hele virksomheden. Din sikkerhed gør, at der bliver færre misforståelser på arbejdspladsen, og at der skabes et bedre flow og et bedre arbejdsmiljø.

  • En opkvalificeret medarbejder er altid en bedre medarbejder. Og en bedre medarbejder betyder en bedre virksomhed. Efter vores kursus vil din nyerhvervede viden betyde, at virksomheden gradvist vokser sig mere og mere professionel og konkurrencedygtig.

Kursets underviser tager hånd om din læring!

For os handler alting om, at du får en positiv forandring ud af dette kursus! Derfor spørger vi ind til dine forudsætninger og behov før kursusstart. Og underviseren sørger for, at du efter kurset let kan bruge dine nye redskaber, kompetencer og viden der, hvor du er – så du nemt kan skabe endnu større værdi for dig selv og for din arbejdsplads.

Tilmeld jer kurset, og få en gratis miniguide!

Når I tilmelder jer dette kursus, sender vi jer vores lille miniguide ”Få større udbytte af dine kurser”. Med guiden får I enkle tips til, hvordan I får størst muligt udbytte af dette kursus – og af alle jeres fremtidige kurser.

Skal vi skræddersy et kursus til jer?

Christel er kundechef hos Aros Business Academy. Hun tager sig af at designe skræddersyede kurser og forløb til vores mange kunder, så deres ledere og medarbejdere kan blive endnu skarpere. Tag endelig fat i hende, hvis du har en forespørgsel. Så får I et uforpligtende kursusoplæg inkl. priser og praktisk info. christel@arosbusinessacademy.dk  Direkte: 3175 2054

Jette

Jette er en dedikeret og erfaren underviser og konsulent inden for kommunikation, coaching, kundeservice, salg og personlig udvikling. Hun har altid brændt for at arbejde med salg og kundeservice, og har en solid baggrund i retail som sælger, salgsleder og butikschef.

Jette har i en årrække været salgstræner og konsulent i flere forskellige brancher. Hun brænder for salg som håndværk og kundeservice som vigtigt parameter til at styrke medarbejdernes gennemslagskraft og relationskompetence, da det styrker virksomhedernes brand og performance.

Jette er en meget nærværende og passioneret underviser, som brænder for at skabe udvikling og formidle viden, værktøjer og indsigter til andre – på en måde, der skaber mening og værdi for den enkelte.

Fuld profil

Pris

7.500 kr.

Prisen er eksklusive moms. Med i prisen får I bl.a. en miniguide om god læring, undervisningsmateriale og fuld forplejning under kurset. Betaling 21 dage før kursusstart.

2 dage

Tilmeld dig kurset

8. - 9. april 2024 kl. 9.00-16.00 Tilmeld
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus
15. - 16. maj 2024 kl. 9.00-16.00 Tilmeld
Aros Konference, København
3. - 4. juni 2024 kl. 9.00-16.00 Tilmeld
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus
13. - 14. november 2024 kl. 9.00-16.00 Tilmeld
Aros Konference, København
18. - 19. november 2024 kl. 9.00-16.00 Tilmeld
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus
2. - 3. april 2025 kl. 9.00-16.00 Tilmeld
Aros Konference, København
7. - 8. april 2025 kl. 9.00-16.00 Tilmeld
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus

Kursuskategorier

Loading