Vores kursus er for dig, der arbejder uden for salgsafdelingen, men stadig er i direkte kontakt med kunderne. Det er for dig, der stræber efter at optimere dine kunders køb og tilfredshed. Og for dig der ikke længere har lyst til at halte bagefter, når det kommer til vigtige salgsteknikker.
Det er vigtigt, at du har modet til at sælge. For mange kan det virke skræmmende, at skulle henvende sig til en kunde. På vores kursus i salgstræning for ikke-sælgere får du de grundlæggende teknikker, der giver dig den sikkerhed, du har brug for. Du lærer at åbne samtalen og skabe kontakt til kunden, så du kan komme godt fra start med dit salg.
Lær at spotte kundens behov
Med kurset i salgstræning får du værktøjerne til at indgå i en behagelig og optimal dialog med kunden. For når først du mestrer samtalen, kommer salget naturligt. Du lærer at identificere og forstå kundens behov, så du kan målrette dit salg efter den enkelte kunde og samtidig yde god kundeservice. Efter kurset vil du med din nye viden være i stand til at opbygge stærke profitbare kunderelationer – til fordel for både kunden, dig selv og din arbejdsgiver.
Underviseren har fokus på dig og dit potentiale!
På vores kursus ved underviseren, at det er dig og dit potentiale, der er i fokus. Mennesker har forskellige udfordringer, og der findes ingen færdig formel for salg. Derfor vil underviseren altid have dit niveau i øjenhøjde. Inden kursets start vil du blive spurgt ind til dine behov og forudsætninger, så du får en målrettet undervisning.
Du bliver trænet fra start!
Allerede på kurset bliver dine nye evner sat på prøve. På vores kursus vil du indgå i gruppetræning, hvor du lærer at anvende dine nye egenskaber, og hvor du automatisk udvider din værktøjskasse. Du vil løbende modtage konstruktiv kritik fra dine medkursister og ikke mindst feedback fra din underviser. Alle hjælper hinanden med at blive klogere.
Du får en ny værktøjskasse med hjem
Kurset har en praktisk tilgang og veksler mellem undervisning og træning. Efter kurset vil du komme hjem med en udvidet værktøjskasse, så du kan føre dine nye færdigheder ud i livet. Sammen laver vi en personlig handlingsplan, som du kan tage med hjem og bruge til gavn for hele virksomheden.
Supergodt og lærerigt kursus. Underviseren var rigtig god til at forklare tingene, og hun var især dygtig til at give konstruktiv feedback.
Lars Egelund Mathes - Velux
Kurset var simpelthen bare skidegodt!
Mette Rank - Happyhelp.ApS
Virkelig godt struktureret kursus - med en god kombination af værktøjer, øvelser og dialog.
Stine Guldbæk - FÆNGSLET
Underviseren er super dygtig. Skarp formidler, som hele tiden kobler teori over på de kursusdeltagere, som sidder om bordet.
Helene From - FÆNGSLET
Underviseren var super dygtig, og formåede at få hver enkelt kursist med.
Tak! Klar anbefaling herfra!
Cecilie Nørgaard Larsen - DIS
Et rigtig godt og spændende kursus. Underviseren var super engageret og lyttende. Jeg har fået mange forskellige værktøjer, som jeg kan bruge til salg. Jeg har en bedre forståelse for hvem jer er som sælger, og hvordan jeg kan opnå de resultater jeg ønsker.
Matilde Galvani Thomsen - Ter Nordic
Super godt kursus hvor jeg blev enormt motiveret til at bruge de værktøjer jeg fik med. En enormt rar og kompetent underviser der virkelig formåede at få det bedste frem i materialet (for mig). Dejlige lokaler og lækker mad. Alt i alt en rigtig god oplevelse. Intet andet end ros herfra.
Casper Handt - Rotrex A/S
Dit udbytte
Du bliver meget mere tryg, når du skal omgås kunderelationer. Dette vil give dig en større sikkerhed og en lettere arbejdsdag.
Du lærer at arbejde aktivt med salgsteknikker, og hvordan du konkret skal implementere dem i din arbejdsdag.
Du bliver mere effektiv, fordi du nu har modtaget den bedste salgstræning for ikke-sælgere. Det er slut med forvirrende samtaler og ukonkrete salgsudvekslinger, der forsinker din arbejdsdag.
Din arbejdsgivers udbytte
Du bliver i stand til at koble dine salgsevner med de egenskaber, du i forvejen besidder. Dette betyder, at det bliver lettere for virksomheden at skabe mersalg, netop fordi du forstår flere aspekter af processen.
Du har nu fået meget større sikkerhed ind i din arbejdsdag til stor gavn for hele virksomheden. Din sikkerhed gør, at der bliver færre misforståelser på arbejdspladsen, og at der skabes et bedre flow og et bedre arbejdsmiljø.
En opkvalificeret medarbejder er altid en bedre medarbejder. Og en bedre medarbejder betyder en bedre virksomhed. Efter vores kursus vil din nyerhvervede viden betyde, at virksomheden gradvist vokser sig mere og mere professionel og konkurrencedygtig.
Kursets underviser tager hånd om din læring!
For os handler alting om, at du får en positiv forandring ud af dette kursus! Derfor spørger vi ind til dine forudsætninger og behov før kursusstart. Og underviseren sørger for, at du efter kurset let kan bruge dine nye redskaber, kompetencer og viden der, hvor du er – så du nemt kan skabe endnu større værdi for dig selv og for din arbejdsplads.
Tilmeld dig kurset, og få en gratis miniguide!
Når du tilmelder dig dette kursus, sender vi dig vores lille miniguide ”Få større udbytte af dine kurser”. Med guiden får du enkle tips til, hvordan du får størst muligt udbytte af dette kursus – og af alle dine fremtidige kurser.
Skal vi skræddersy et kursus til jer?
Tina er learning manager hos Aros Business Academy. Hun tager sig af at designe skræddersyede kurser og forløb til vores mange kunder, så deres ledere og medarbejdere kan blive endnu skarpere. Tag endelig fat i hende, hvis du har en forespørgsel. Så får I et uforpligtende kursusoplæg inkl. priser og praktisk info. tina@arosbusinessacademy.dk Direkte: 3175 2054
Vi er 6-dobbelt Gazelle-vinder
En gazelle kan opnå en hastighed på 100 km/t, når den piler hen over Afrikas savanner. Når vi hos Aros Business Academy går ud til kaffemaskinen om morgenen, kommer vi sjældent over 8 km/t, og vi træffes sjældent mere eksotiske steder end København og Aarhus. Alligevel er der ifølge Dagbladet Børsen en gazelle gemt i os.
Jette er en dedikeret og erfaren underviser og konsulent inden for kommunikation, coaching, kundeservice, salg og personlig udvikling. Hun har altid brændt for at arbejde med salg og kundeservice, og har en solid baggrund i retail som sælger, salgsleder og butikschef.
Jette har i en årrække været salgstræner og konsulent i flere forskellige brancher. Hun brænder for salg som håndværk og kundeservice som vigtigt parameter til at styrke medarbejdernes gennemslagskraft og relationskompetence, da det styrker virksomhedernes brand og performance.
Jette er en meget nærværende og passioneret underviser, som brænder for at skabe udvikling og formidle viden, værktøjer og indsigter til andre – på en måde, der skaber mening og værdi for den enkelte.
Prisen er eksklusive moms. Med i prisen får du bl.a. et e-kursus om god læring, undervisningsmateriale, kursusbevis og fuld forplejning under kurset.
Betaling 21 dage før kursusstart.
2 dage
Tilmeld dig kurset
16. - 17. december 2025 kl. 9.00-16.00Tilmeld Aros Konference, København
Få vores e-bog med 99+1 hemmeligheder om kommunikation GRATIS!
Tilmeld dig vores nyhedsbrev (som 28.576 andre videbegærlige), og få dit eksemplar af vores e-bog “99+1 tips, tricks og hemmeligheder, der vil ændre din kommunikation” – samt tips og nyheder, der gør dit arbejdsliv bedre. Ved tilmelding accepterer du vores databetingelser.
Tak for din tilmelding!Vi har sendt en mail med link til download af e-bogen. Du kan også hente den her:DOWNLOAD E-BOGEN