Prisen er eksklusive moms. Med i prisen får I bl.a. et e-kursus om god læring, undervisningsmateriale, kursusbevis og fuld forplejning under kurset.
Betaling 21 dage før kursusstart.
Hvem bør deltage på dette kursus?
Dette kursus er for jer, der arbejder med kommunikation i den offentlige sektor. Om det er i de kommunale myndigheder, staten, forvaltning, sygehusvæsen eller noget helt femte, så er chancen for at jeres arbejdsplads enten er, eller snart kommer på Facebook stor. Jeres kommunikationsmedarbejdere ved, at Facebook er den mest effektive vej til borgerne, men I har måske lidt svært ved at gennemskue, hvor I skal begynde, og hvordan I skal gribe det an.
Formålene med at gå på Facebook som offentlig instans kan være mange. Men udbyttet af det kan også være stort. Der er 3,3 millioner danskere på Facebook. De fleste logger ind dagligt – mange adskillige gange i løbet af dagen. Det gør Facebook til det mest effektive medie at nå borgerne med. Hvis man vel at mærke ved, hvordan man skal gribe det an. Når en offentlig instans går på Facebook, rejser det en masse spørgsmål. Og nogle gange afholder kommuner og ministerier sig desværre fra at tage skridtet, fordi de ikke er sikre på, hvordan de skal håndtere det. Det kan dette kursus lære jer!
Det er da lidt dyrt – kan det betale sig?
En enkelt arbejdsdag, hvor I skriver dårlige opdateringer, opsætter annoncer ineffektivt og bruger arbejdstid og annoncekroner på det, kan nemt koste mere end kursusprisen. Borgerne er trætte af de uigennemskuelige, teksttunge hjemmesider, der karakteriserer det offentlige, og som forvirrer mere end de gør gavn. De vil finde jer på Facebook, og de forventer, at I ved, hvad I laver derinde. Det er altså vigtigt, at jeres som kommunikationsmedarbejdere forstår at nå ud til borgerne og møde dem i øjenhøjde. Det betyder blandt andet, at I er fortrolig med både Facebook som socialt medie, samt tonen og de uskrevne regler der er derinde. På kurset arbejder vi med, hvordan I går i direkte og personlig dialog med borgerne, og hvordan brugerinvolvering og åbenhed kan bruges til at engagere større mængder.
Find jeres formel!
Om I er i den private eller offentlige sektor er der én regel, der går igen, når det kommer til en succesfuld tilstedeværelse på Facebook: der er ikke nogen færdiglavet formel for, hvordan det skal gøres. Tværtimod er det, der virker for nogle, katastrofalt for andre. På dette kursus fokuserer vi på at finde den formel, der fungerer bedst for JERES Facebook-side. Men det er altid inspirerende at se, hvad andre har gjort. Derfor dykker vi ned i nogle eksempler på, hvad andre har gjort – og hvorfor det virkede… eller IKKE virkede. Det kan I nemlig lære meget af. I går derfor fra kurset med en klar idé om, hvad jeres næste Facebook-træk skal være. Og endnu bedre: I ved lige præcis, hvordan I skal gribe det an!
Supergodt kursus, der får stor indflydelse fremover – vi skal have lavet en masse om.
Laila Benjnouh - Copenhagen Business School
Super godt kursus som var målrettet og meget informativt.
Mette Svendsen - Arbejdstilsynet
Der var kul på, og det var et rigtig udbytterigt kursus. Jeg har fået mange ideer til, hvordan vi kan sælge os selv bedre på Facebook.
Ane Roslyng - Biblioteksfaglig Afdeling
Fantastisk godt kursus, med stor indflydelse. Underviseren var dygtig til at kommunikere med hver enkelt deltager på deres niveau. Hun fangede virkelig min udfordring og havde sat sig ind i vores målgruppe.
Laila Stender Bonde - Musik & Ungdom
Jeg forventer, at kunne bruge rigtig meget af det jeg har lært og det var tydeligt, at underviseren vidste meget om emnet. Jeg har specielt lært tips og tricks til at gøre mine tekster mere læsevenlige og ikke mindst mere læste.
Vibeke Møller - Arbejdstilsynet
Det var et rigtig godt kursus! Anders var en super underviser, der lynhurtigt fangede den enkeltes niveau og behov. Jeg vil helt sikkert kunne bruge de værktøjer, jeg har fået med hjem, og jeg håber, jeg kan give min viden videre til mine kollegaer, som også arbejder med Facebook.
Karin Hansen - Ikast-Brande Kommune
Jeres medarbejderes udbytte
I får nogle essentielle kompetencer i digital marketing via Facebook - kompetencer som bliver mere og mere efterspurgte og attraktive på arbejdsmarkedet.
I bliver stærke kommunikatorer fordi I lærer at tilpasse jereskommunikation til de forskellige målgrupper.
I bliver mere effektive og målrettede i jeres kommunikation, fordi I får et nyt strategisk overblik, og I går fra kurset med en konkret plan for, hvad næste træk skal være.
Jeres arbejdsgivers udbytte
Virksomheden får en styrket kommunikation med borgerne, der giver jer en skarp digital profil.
Med den nye onlineprofil vil I få mærkbart forbedrede resultater på kampagner og opslag, fordi I kan målrette dem til de rigtige modtagere.
Jeres virksomhed får Facebook-strateger, der kan løfte de digitale marketingopgaver som efterhånden er nødvendige for enhver virksomhed.
Kursets underviser tager hånd om din læring!
For os handler alting om, at du får en positiv forandring ud af dette kursus! Derfor spørger vi ind til dine forudsætninger og behov før kursusstart. Og underviseren sørger for, at du efter kurset let kan bruge dine nye redskaber, kompetencer og viden der, hvor du er – så du nemt kan skabe endnu større værdi for dig selv og for din arbejdsplads.
Tilmeld dig kurset, og få en gratis miniguide!
Når du tilmelder dig dette kursus, sender vi dig vores lille miniguide ”Få større udbytte af dine kurser”. Med guiden får du enkle tips til, hvordan du får størst muligt udbytte af dette kursus – og af alle dine fremtidige kurser.
Skal vi skræddersy et kursus til jer?
Vi afholder hver dag skræddersyede kurser og uddannelser ude hos kunderne. Og vi vil også rigtig gerne hjælpe jer! Tag en snak med os på tlf. 70 278 279 eller skriv til learning manager Tina på tina@arosbusinessacademy.dk. Så får I et uforpligtende kursusoplæg inkl. priser og praktisk info.
Vi er 6-dobbelt Gazelle-vinder
En gazelle kan opnå en hastighed på 100 km/t, når den piler hen over Afrikas savanner. Når vi hos Aros Business Academy går ud til kaffemaskinen om morgen, kommer vi sjældent over 8 km/t, og vi træffes sjældent mere eksotiske steder end København og Aarhus. Alligevel er der ifølge Dagbladet Børsen en gazelle gemt i os.
Anders har mange års erfaring inden for professionel digital marketing og virksomheders brug af sociale medier.
Han har været med fra starten, inden Facebook var en succes, og har fulgt udviklingen på sociale medier, så han i dag ved, hvad der virker og ikke virker – og hvad der sælger og ikke sælger. Han er specialist og sikrer med sit arbejde virksomheder i at få succes med deres digitale marketing og sociale medier.
Tidligere har Anders spillet en stor rolle i at ændre den måde fagforeninger markedsfører sig – og skabt online-kampagner med return-on-investment på mere end 500%. Desuden er Anders en eftertragtet oplægsholder inden for sociale medier og har blandt andet undervist på CBS.
Få vores e-bog med 99+1 hemmeligheder om kommunikation GRATIS!
Tilmeld dig vores nyhedsbrev (som 28.576 andre videbegærlige), og få dit eksemplar af vores e-bog “99+1 tips, tricks og hemmeligheder, der vil ændre din kommunikation” – samt tips og nyheder, der gør dit arbejdsliv bedre. Ved tilmelding accepterer du vores databetingelser.
Tak for din tilmelding!Vi har sendt en mail med link til download af e-bogen. Du kan også hente den her:DOWNLOAD E-BOGEN