calendar-grid calendar-list course-callendar-hover course-callendarcourse-overview-hover course-overview credit-carde-book-hover e-book facebook-hover facebook iconslightbulb linked-in-hover linked-in online-help-hover online-help pp-thumb-up-02 right-arrow search-hover search select-arrow thumbs-up twitter-hover twitter user

Kundeservice & Salg

Styrk dine (eller teamets) kompetencer inden for salg og kundeservice!

Liste over kurser

Kursus: Salgstræning for ikke-sælgere

Kursus: Salgstræning for ikke-sælgere

Er I mange på arbejdspladsen, der arbejder med kundekontakt uden at være uddannede sælgere? Så er I sikkert stødt på forhindringer i arbejdsdagen og har måske stået i vejen for mersalg. Vælger I vores kursus, giver vi jer værktøjerne til at nedbryde de barrierer, der opstår, når man ikke føler sig hjemme i et fag. Vi sørger for, at I bliver mere salgsorienteret og møder kunderne der, hvor I alle bliver tilfredse.

 

Kursus: Kompetent og personlig kundeservice

Kursus: Kompetent og personlig kundeservice

God kundeservice er et håndværk – det kan læres. Du lærer at tage tyren ved hornene og tackle den svære situation, når du ikke kan give kunden eller brugeren det, vedkommende gerne vil have. Vi arbejder med forskellige kommunikationstyper, og du får en DISC-analyse af din egen kommunikationsstil!

Kursus: Forhandlingsteknik

Kursus: Forhandlingsteknik

Dette sublime kursus i forhandlingsteknik giver dig værktøjer til at finde kreative og intelligente løsninger, der skaber mere værdi for både dig selv og din modpart! Du vil blive undervist af en internationalt efterspurgt ekspert i forhandling og konfliktløsning!

Kursuskategorier

Loading